Paha olo ja ikävä

Miksi on paha olla nyt Suomessa?

Kaikki on hyvin ja saan ajaa autoa. Osaan suomea jo paljon. Ja muut puhuvat myös ruotsia Suomessa.

En saa lähteä kotiin. Ikävä on valtava, miksi?

Vastaus

Hei

En valitettavasti tiedä, miksi sinun on paha olla Suomessa.

Voiko paha olo johtua koti-ikävästä?

Oletko jutella pahasta olosta ja ikävästä jonkun kanssa? Juttelu voi helpottaa oloa.

Millaisia asioita ikävöit Ruotsissa? Kaipaatko Suomeen jotain uutta? Mitä se voisi olla?

Suosittelen juttelemaan asiasta jonkun sellaisen ihmisen kanssa, joka kuuntelee sinua.