Käsineiden pesu
Hei
Voiko pilkkirukkaset ja kynsikkäät pestä pesukoneessa? Kynsikkäät ovat neopreeniä.
Vastaus
Hei
Neopreeniä ei kannata pestä pesukoneessa. Neopreeni kannattaa pestä käsin haalealla vedellä. Jos käytät pesuainetta, valitse mieto, nestemäinen pesuaine.
Pilkkirukkasten pesu riippuu siitä, mistä aineesta ne on valmistettu.
Tarkista, onko rukkasissa pesulappu. Pesulapussa kerrotaan, miten hanskat voi pestä.
Nahkaisia rukkasia ei voi pestä pesukoneessa. Kankaiset rukkaset voi yleensä pestä koneessa.