Olet tässä:
 

Kaverin löytäminen

Onko lisää uusia ystäviä?

Vastaus

Hei

Kavereita ja ystäviä voi löytää Vernerin kirjepalstalta.

Voit lähettää kirjepalstalle oman ilmoituksen tai vastata muiden ilmoituksiin.

Tutustu Vernerin kirjepalstaan

Myös Vernerin Instaliveissä voi tutustua ihmisiin.

Seuraava live on Vernerin Instagramissa keskiviikkona 25. maaliskuuta kello 17.

Liven aihe on Mitä kuuluu? Livessä jutellaan kuulumisista.

Näin osallistut liveen:

  • Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
  • Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
  • Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.