Olet tässä:
 

Seurustelu ja vierellä nukkuminen

Tekisi mieli nukkua toisen vieressä. Saisiko sitten paremmin unen, jos nukkuisi toisen vierellä?

Ja missä voisin tavata sellaisen ihmisen, jonka vierellä voisin nukkua, niin että saisin paremmin unen? Ja voisin nähdä ihmistä usein, viettää sen kanssa aikaa.

Vastaus

Hei

Moni kaipaa ihmistä, jonka kanssa voi viettää aikaa ja jonka vierellä voi nukkua. Et siis ole yksin.

Jotkut ihmiset nukkuvat paremmin toisen ihmisen vierellä. Toiset nukkuvat paremmin yksin.

Voit tutustua ihmisiin esimerkiksi Vernerin kirjepalstalla.

Voit lähettää palstalle oman ilmoituksen. Kerro ilmoituksessa, millaista seuraa etsit. Kerro myös jotain itsestäsi.

Lähetä ilmoitus sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi.

Voit vastata myös muiden ilmoituksiin kirjepalstalla.

Lue tarkemmat ohjeet kirjepalstalta: Kirjeenvaihto