Vastaan kysymyksiin elokuun alussa
Hei
Olen lomalla. Vastaan kysymyksiin seuraavan kerran elokuun alussa.
Alla on lista palveluista, joista saat tukea loman aikana.
Hyvää kesää!
Kirkon Palveleva puhelin
Suomen evankelis-luterilaisen kirkon Palvelevasta puhelimesta saat henkistä ja hengellistä tukea.
Palvelevan puhelimen numero on 0400 221 180.
Puhelin on auki joka päivä kello 18-24.
Puhelun hinta on normaali matkapuhelinmaksu.
MIELI ry:n Kriisipuhelin
MIELI ry:n Kriisipuhelimeen voi soittaa, kun kaipaa tukea, ei selviä yksin ja on paha olla.
Kriisipuhelimen numero on 09 2525 0111.
Voit soittaa nimettömänä ja luottamuksellisesti.
Puhelin on auki joka päivä ympäri vuorokauden.
Puhelun hinta on normaali matkapuhelinmaksu.
MIELI Kriisichat
Mieli Kriisichat on tarkoitettu aikuisille.
Chatissä voit keskustella vaikeista tilanteista kriisityöntekijän tai koulutetun vapaaehtoisen kanssa.
Chatti on auki maanantaista torstaihin kello 15–21.
MIELI Kriisichat (tukinet.net)
Sekasin-chat
Sekasin-chat on 12-29-vuotiaille.
Chat on auki vuoden jokaisena päivänä:
arkisin kello 9–24
viikonloppuisin kello 15–24
Chat on ilmainen.
Sekasin-chat (sekasin.fi)
Vastaus