En voinut lähteä
Minun mielestä en ole ketään loukannut?
Minä en lähtenyt kotiin Ruotsiin, vaikka piti. Äiti tuli tänne ja näen parasta ystävää. Hänkin tuli. Äiti ymmärtää, mutta silti on paha olla. Miksi?
En minä voi lähteä, kun minulla oma opiskelu ja työ täällä. Kättä puristan vasta vuoden päästä ja kiitän sydämestäni.
Jouluna kotiin, onko se paha asia?
Vastaus
Hei
Sen perusteella mitä kirjoitat, minustakin vaikuttaa siltä, että et ole loukannut ketään.
Sinulla on täällä oma elämä, opiskelu ja työ. On ymmärrettävää, ettet halua jättää niitä.
Ei minusta ole paha asia, että menet jouluna kotiin.
Pahaan oloon voi olla monia syitä.
Ehkä sinun oli vaikea valita jäämisen ja lähtemisen välillä? Ehkä pelkäät, että joku on pettynyt valintaasi?
Et kuitenkaan tehnyt mitään väärää, kun päätit jäädä. On tärkeää, että teet niin kuin sinusta itsestä hyvältä tuntuu.
Kuten kirjoitit, äitisi varmasti ymmärtää. Samoin ystäväsi.
Mukavaa, että äitisi ja ystäväsi tulivat tänne!
Pahasta olosta kannattaa jutella jonkun kanssa.
Mukavaa kesää!