Halloween 2016
Hei! Vietätkö halloweenia ja jos vietät, niin miten?
Vastaus:
Minä en varsinaisesti vietä halloweenia. Mutta tykkään värikkäistä kurpitsoista. Olen laittanut niitä koristeeksi kotioveni ulkopuolelle. Vietätkö sinä halloweenia?
Hei! Vietätkö halloweenia ja jos vietät, niin miten?
Vastaus:
Minä en varsinaisesti vietä halloweenia. Mutta tykkään värikkäistä kurpitsoista. Olen laittanut niitä koristeeksi kotioveni ulkopuolelle. Vietätkö sinä halloweenia?