Tervehdys!
Minun nimeni on Petri Salonen. Olen 42-vuotias ja asun Turussa. Olen kihloissa tyttöystäväni Mirandan kanssa. Me suunnittelemme häitä ensi kesälle. Kirjoitan ehkä tässä blogissakin jotain häistä.
Käyn päivisin työkeskuksessa, jossa teen monenlaisia hommia. Minusta on tärkeä olla avulias. Olen sitä mieltä, että töissä täytyy auttaa toisia. Minulle saa myös kertoa, jos on jotain murheita. Haluan auttaa työkavereita.
Myös ohjaajia kohtaan pitää toimia fiksusti. Kohteliaisuus on tärkeää. Minä olenkin erittäin kohtelias ja myös huumorintajuinen. Työpaikalla pitää myös noudattaa työaikoja. Jokaisessa työpaikassa pitää olla ajoissa eikä saisi myöhästellä.
Vapaa-aikana harrastan lenkkeilyä ja musiikin kuuntelua. Minulla on radio joskus auki myös öisin. Kuuntelen mieluiten Radio Novaa.
Haluan toivottaa kaikille hyvää joulua ja onnelista uutta vuotta 2017!