Sota

Minunkin ukkini (isän puolelta) oli sodassa. Hän on yksi niistä harvoista suomalaissotilaista, jotka selvisivät hengissä siitä hommasta. Ukki koskaan puhunut lapsilleen, isälleni tms. sodasta. Isä kyllä yritti lapsena udella, mutta ukki vain totesi: vihoviimestä hommoo, mitä ikännää voipi tehä.

Vastaus:

Hei, tämä kirjoitus taitaa olla vastaus Verkko-Kertulle tulleeseen kysymykseen. Vastasitko kysymykseen miten saan tietää minun isoisäni kohtalosta? Verkko-Kertun palstalla ei voi keskustella. Mitäpä, jos lähettäisit tämän aiheen Minun mielestäni! -palstalle. Siellä voisit keskustella aiheesta muiden kanssa.

Minun mielestäni! -palstalle pääset tästä linkistä (www.verneri.net/selko).