Hevosblogi

Minä haluaisin tehdä hevosblogin, niin miten se tehdään?

Vastaus:

Bloggaaminen eli blogin kirjoittaminen onkin mukavaa puuhaa.

Jos haluat perustaa Vernerin selkosivuille blogin, toimi näin:

Lähetä sähköposti osoitteeseen verneri(at)kvl.fi

Kerro sähköpostissa seuraavat asiat:

  1. Mistä blogi kertoo eli mikä on blogin aihe?
  2. Kuinka usein julkaiset uuden kirjoituksen tai kuvia?
  3. Tarvitsetko kirjoittamiseen tukea?

Lähetä myös koko nimesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi.

Voit pyytää viestin lähettämiseen apua vaikkapa kaverilta, läheiseltä tai ohjaajalta.

Kun olet lähettänyt postin, Vernerin toimittaja ottaa sinuun yhteyttä. Voitte jatkaa blogin suunnittelua yhdessä.

Lue lisää blogeista