Koronavirus ja ravintoloiden aukeaminen
Hei
Onko totta, että kaikki paikat aukeavat tällä viikolla? Esimerkiksi ravintolat ja koulut?
Vastaus:
Hei
Kaikki paikat eivät aukea vielä ensi viikolla.
Peruskoulut aukeavat tällä viikolla.
Ravintolat aukeavat kesäkuun alussa. Ravintoloiden toimintaan tulee kuitenkin joitain rajoituksia. Suomen hallitus ilmoittaa myöhemmin, millaisia rajoituksia ravintoloiden toimintaan tulee.
Jos haluat kysyä koronaviruksesta, soita Kehitysvammaliiton tukipuhelimeen: 09 348 09 348.
Puheluun vastaa Kehitysvammaliiton työntekijä.
Puhelin on avoinna arkipäivisin kello 12-16.