Tulen hyvälle tuulelle kehuista
Minä tein tänään yhden kukkalaatikon ihan itse. Hoitaja oli mua vähän auttamassa. Ja se oli todella kivaa.
Sitten otettiin kaksi valokuvaa minusta. Minä laitoin ne laudat kiinni ruuveilla. Ja minä porasin itse ne kiinni. Oli tosi kiva käyttää sitä konetta.
Sitten mua on kehuttu aika paljon. Sitten minä tulin hyvälle tuulelle, kun joku kehui toista henkilöä.
Minä oon ollut muutenkin pitkän aikaa virkeä ja hyväntuulinen. Vaikka en ole päässytkään töihin.