Uusia hoitoheppoja

Sain kesällä uusia hoitoheppoja. Nykyään mulla on hoitoheppoja kuusi kappaletta.

Kuvissa on uusi hoitoheppani Prinssi. Prinssi on tosi kiltti.

Kommentit

Kirjoittanut Jaakko
1.9.2020 klo 10:02
Sinäkin näköjään ratsastat, niinkö? Minäkin. Oletko koskaan pessyt hevosta? Minä olen 2-3 kertaa. Ratsastus on kyllä mukavaa.
Kirjoittanut Jaakko
1.9.2020 klo 14:09
Olen pessyt hevosia tuttua hommaa😊
Kirjoittanut Emmi Huttunen
10.9.2020 klo 13:40
Mulla on kokemusta ratsastuksesta jo 5-vuotiaasta pikkutytöstä. Hallitsen hevosen kaikissa askellajeissa käynti, ravi ja laukka. Estekorkeus yksittäisenä 20-30 cm ja rataesteet 40-50 cm.
Kirjoittanut
12.11.2020 klo 12:36
Ratsastaessa pitää olla käsineet.
Kirjoittanut Eeva
17.3.2021 klo 14:12
Olen nuorena 19-vuotiaana ratsastanut, kun olin opiskelemassa. En sen koommin. Oli mukavaa puuhaa.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.