Pekka Nummi kirjoittaa: Yhteiskuntavastuu
Hatunnosto Sanna Marinille.
On aikaa kulunut siitä, kun poliitikko on uskaltanut sanoa totuuden ääneen. Ja hienoa, että se oli pääministeri.
Se on totta, että suurelle pääomalle ei mikään riitä. Miljardien tulonsiirrot on tehty, mihinköhän rahat lienee hävinneet? Ai niin, osinkoihin.
En kyllä ymmärrä, että kun menee kerran niin huonosti, ei luulisi olevan jaettavaa!
Ei teollisuuden robotteja tarvitse tukea. Tuet pienille ja keskisuurille yrityksille, jotka vielä tietävät, mitä tarkoittaa kotimaa, isänmaa!