Koronavirus: Milloin päättyy?

Milloinka tuo korona-aika päättyy?

Jää paljon pois, kun ei pääse kunnolla harrastuksiin. Vai mitä Kerttu?

Vastaus:

Valitettavasti kukaan ei tiedä, milloin korona-aika päättyy.

Todennäköisesti koronavirus leviää Suomessa vielä jonkin aikaa. Se vaikuttaa meidän kaikkien elämään. Joudumme tekemään monia asioita uudella tavalla.

Sinulta on jäänyt koronan takia harrastuksia pois. Voisitko keksiä harrastuksien tilalle jotain muuta, jotain uutta?

Millaiset asiat sinua kiinnostavat? Mistä tulet iloiseksi, mistä nautit?

Kirjoita ylös asioita, joita haluaisit tehdä tai kokeilla.

Kerro toiveistasi vaikkapa ohjaajille tai läheisille ihmisille. Miettikää yhdessä, miten voisit toteuttaa toiveesi.

Haluaisitko esimerkiksi

  • tutustua uusiin ihmisiin
  • tehdä jotain uutta netissä tai somessa
  • ottaa valokuvia
  • kirjoittaa runoja
  • kokkailla ruokaa
  • pelata pelejä
  • piirtää tai maalata
  • käydä kävelyllä luonnossa tai kaupungilla
  • käydä museoissa tai tapahtumissa.

Oletko jo osallistunut Lempipaikkani-kuvakisaan?

Lue lisää Lempipaikkani-kilpailusta

Tsemppiä uusien asioiden kokeiluun!