Oma hyvinvointi

Tänään alkoi viikon syysloma koulusta.

Aloitin maanantai-aamun 30 minuutin joogaharjoituksella.

Ensimmäinen harjoituskerta on takana ja huomaan kuinka jumissa paikat on.

Tämän harjoituksen jälkeen huomasin päässäni ihmeellistä oloa. Mietin, että se johtuu vain siitä, että alkoi veri lähteä liikkeelle.

Kotona tehtävä harjoitus on siitä hyvä, että sen voi tehdä silloin kun sinulle itselle parhaiten sopii.

Itse huomasin, että paikat ovat jumissa. Ja nyt meinaankin tämän viikon keskittyä omaan hyvinvointiin joogaamalla päivittäin noin 30 minuuttia.

Toivotan kaikille mukavaa viikkoa ja pitäkää itsestänne huolta.

nainen joogaa.

Kuva: iStock

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
19.10.2020 klo 17:31
Kiitos samoin mukavaa viikkoa!
Kirjoittanut Piia Nurminen
19.10.2020 klo 19:02
Mukavaa viikkoa sinulle ystävä rakas ❤️
Kirjoittanut Paate
21.10.2020 klo 16:01
Hyvä kirjoitus.
Kirjoittanut Peku
21.10.2020 klo 22:07
Hei, pitäs alkaa itsekkin joogaamaan.
Kirjoittanut poika
17.11.2020 klo 15:12
Tykkäätkö käyttää rannekelloa sari?
Kirjoittanut lissu
14.12.2020 klo 17:27
Hyva kirjoitus
Kirjoittanut nipsu
14.12.2020 klo 17:29
Iloista joulun odotusta sinulle
Kirjoittanut Eppu
13.1.2021 klo 21:09
Hyvää viikkoa sinulle Epulta🙂
Kirjoittanut Eeva
14.1.2021 klo 15:14
Hyvä kirjoitus. Mukavaa jatkoa sinulle.
Kirjoittanut Baby
14.1.2021 klo 15:15
Hyvä kirjoitus
Kirjoittanut Lukija
14.1.2021 klo 19:24
Moi! Kiinnostavaa lukea, myös hyvinvoinnista.
Kirjoittanut Karoliina
7.2.2021 klo 09:13
Loistava kirjoitus 🙂
Kirjoittanut Juuso
14.2.2022 klo 12:17
Moi Mitä kuuluu Karoliina?
Kirjoittanut ZAINAB
11.1.2024 klo 13:33
HYVÄ KIRJOITUS.
Kirjoittanut doa al-sararati
11.1.2024 klo 13:38
Kuulostaa mahtavalta, että aloitit syysloman joogaharjoituksella. On hienoa, että keskityt omaan hyvinvointiin ja huolehdit itsestäsi. Joogaaminen päivittäin auttaa varmasti rentoutumaan ja pitämään kehon notkeana.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.