Super mahtava tunti

Eilen oli super mahtava tunti.

Miia, mun sijaisopettaja on tosi hyvä opettamaan. Se opetti mulle maasta työskentelyn. Ensi kerralla aletaan treenaamaan kevennystä ja laukkaa.

Ihana kun olen pääsy tutulle tallille ja tutulla hevosella ratsastamaan.

Kuvassa on Tupsu.

Kommentit

Kirjoittanut Pitkään jo ratsastanut
25.10.2020 klo 17:11
Kerro siten miten ensimmäinen laukkaan nosto onnistui. Hevoset nyt on aika hassuja. Osa nostaa laukkaan helposti ja pysyy siinä. Osa on niin laiskoja, että laukka ei nouse. Osa nostaa laukkaan helposti, mutta siirtyy helposti takaisin raviin.
Kirjoittanut Jaakko
28.10.2020 klo 12:12
Pitkään jo ratsastanut: Tietenkin minä kerron, mutta mun täytyy eka oppia kunnolla kevennys. Sitten kun mä sen osaan ja mulla menee hienosti, sitten vasta alan opettelemaan laukannostoa. Sehän on niin, että eka pitää osata kevennys ennen kuin voi alkaa harjoittelemaan laukkaamista. Eihän sitä summan mutikassa voi lähteä opettelemaan laukkaa.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.