Kannattaako muuttaa?

Mistä tiedän, että kannattaako minun muuttaa?

En oikein viihdy nykyisessä asuntolassa ja olen miettinyt, että haluaisin muuttaa johonkin toiseen asuntolaan.

Mutta mistä minä tiedän, että kannattaako minun muuttaa vai ei? Jos viihdyn uudessa asuntolassa huonommin kuin nykyisessä?

Vastaus:

Hei

Voisit jutella asiasta läheisten ja luotettavien ihmisten kanssa. Voisit jutella asiasta myös nykyisen asuntolan ohjaajien kanssa.

Voisitte pohtia yhdessä ainakin seuraavia asioita:

  • Miksi et viihdy nykyisessä asuntolassa?
  • Mikä saisi sinut viihtymään nykyisessä asuntolassa paremmin?
  • Millaisesta kodista unelmoit?
  • Millaisessa ympäristössä haluaisit asua?
  • Kenen kanssa haluaisit asua?

Lue myös Monta tapaa asua

Tsemppiä pohdintoihin!