Mistä tiedän, että kannattaako minun muuttaa?
En oikein viihdy nykyisessä asuntolassa ja olen miettinyt, että haluaisin muuttaa johonkin toiseen asuntolaan.
Mutta mistä minä tiedän, että kannattaako minun muuttaa vai ei? Jos viihdyn uudessa asuntolassa huonommin kuin nykyisessä?
Vastaus:
Hei
Olet ihan oikeassa, et voi etukäteen tietää, miten viihtyisit jossain muualla.
Mutta asiaa kannatta pohtia ja siitä kannattaa jutella läheisten ihmisten ja vaikkapa ohjaajien kanssa.
Miksi et viihdy nykyisessä asuntolassa? Mikä saisi sinut viihtymään paremmin? Minkä pitäisi muuttua? Miten tuo muutos onnistuisi?
Entä millaisesta kodista haaveilet? Missä haluaisit asua? Kenen kanssa haluaisit asua?
Oletko kertonut toiveistasi esimerkiksi ohjaajille?
Monta tapaa asua -sivulla on lisää tietoa oman asumisen suunnittelusta.
Pääset Monta tapaa asua -sivulle tästä linkistä
Tsemppiä!