Odotan kesän ratsastusleiriä
Voi että mä niin odotan jälleen tulevan kesän ratsastusleiriä. Se onkin juhannusviikolla 24.-28.6.
Se on mun toinen ratsastusleiri. Lähden kyllä joka kesä! Ne on niin kivoja ja mukavia.
Voi että mä niin odotan jälleen tulevan kesän ratsastusleiriä. Se onkin juhannusviikolla 24.-28.6.
Se on mun toinen ratsastusleiri. Lähden kyllä joka kesä! Ne on niin kivoja ja mukavia.
Kommentoi