Tuomas kysyy: Muistaako joku muu Mandin?
Mandi oli mun lapsuuden lempi laulaja.
Mandilta tuli eka levy ulos vuonna 1998. Se oli nimeltään pieni maailma. Levyn nimikko biisi oli Pieni maailma.
Mun hoitaja laittoi Mandia soimaan, kun mä olin pieni.
Mandilla oli hyviä biisejä, kuten Pieni maailma, Nallen kaa ja Miks kaikki kiusaa ja paljon muita.
Muistaako joku muukin kuunnelleensa Mandia pienenä?
Mä kuuntelen vieläkin aina välillä Mandia.