Chat-keskustelu
Olisiko chat-keskustelu?
Se olisi kyllä kivaa.
Vastaus:
Hei
Vernerin selkosivuilla ei ole valitettavasti omaa chattia. Mutta järjestämme chat-keskusteluja Kohdataan-somessa.
Kohdataan-some on osoitteessa kohdataan.fi.
Verneri.netillä on myös kerran kuussa live-lähetys Instagramissa.
Seuraava live on ensi viikon tiistaina 30.11. kello 13.
Liven aihe on Yhteinen some. Livessä jutellaan siitä, miten somessa eli sosiaalisessa mediassa ollaan yhdessä muiden kanssa.
Näin pääset mukaan liveen:
- Seuraa Verneri.netiä Instagramissa.
- Avaa Instagram-sivusi ennen lähetyksen alkamista.
- Kun live alkaa, Verneri.netin profiilikuva hehkuu punaisena Instagram-kotisivusi yläreunassa. Klikkaa kuvaa.