Runebergin päivä ja ystävänpäivä 2022
Hei
Miten aiot viettää ystävänpäivää? Entä Runebergin päivää sitten kun ne ovat?
Vastaus:
Hei
Runebergin päivä on huomenna eli lauantaina 5. helmikuuta. Aion syödä huomenna Runebergin tortun.
Miten sinä aiot viettää Runebergin päivää?
Ystävänpäivä on 14. helmikuuta. Aion osallistua Ilo kiertämään -haasteeseen ja ilahduttaa ystäviäni.
Haastan kaikki lukijanikin ilahduttamaan muita!