Mistä löytäisin miesystävän?
Mistä ihmeestä löytäisin miesystävän?
Olen hyvin yksinäinen. Kaipaan rakkautta ja hellyyttä.
Vastaus
Hei
Kurja kuulla, että olet yksinäinen.
Et ole ainoa, joka on yksinäinen. Yksinäisyys on yleistä.
Olet varmaan etsinyt miesystävää jo Vernerin kirjeenvaihtopalstalta?
Nyt kun koronarajoitukset on purettu, voit tutustua ihmisiin myös tapahtumissa.
Tunneko jo Villiklubit?
Villiklubit ovat kohtaamispaikka erityistä tukea tarvitseville aikuisille. Villiklubeja järjestetään ympäri Suomea.
Voisit kysyä vaikkapa ohjaajalta, järjestetäänkö sinun lähelläsi Villiklubeja?
Lue myös: