Kommentit
25.4.2022 klo 12:07
Voi miten liikuttavia kuvia! Mikä varsan nimi on?
25.4.2022 klo 12:56
Jenni: Ei taida olla varsalla vielä nimeä.
26.4.2022 klo 18:58
Moi
Mä oon nähnyt 30 minuutin ikäisen varsan.
Onko toi tamma vai ori -varsa?
27.4.2022 klo 12:21
Poni tyttö: En tiedä
28.4.2022 klo 19:33
Voitko kysyä onko varsa tamma vai ori, kun menet seuraavan kerran tallille?
29.4.2022 klo 10:11
Oi miten suloinen heppavauva! 🥰 Saatko lisää kuvia hänestä sitten kun hän kasvaa? Olisi kiva seurata hänen kasvua!
29.4.2022 klo 17:31
Pitääpä ottaa kuvia, kunhan mä menen parin viikon päästä taas tallille. No niin, johan niitä kommentteja rupes tulemaan, en mä poistakaan tätä blogia.
29.4.2022 klo 17:33
Hevostyttö: joo mä kysyn
29.4.2022 klo 18:20
Hevostyttö: Se on tamma varsa
4.5.2022 klo 20:11
Varsan nimi on Turkan Helmetär eli Helmi. Se syntyi 17.4.2022.