Kuvia kesästä

Lupasimme julkaista syksyn ensimmäisessä blogissa kuvia kesästämme.

Kesän aikana olemme viettäneet paljon aikaa ulkona ja nauttineet luonnosta.

Kuvien avulla voimme talvella muistella kaikkia kivoja asioita, mitä kesällä teimme.

Virtaava joki ja vanha keltainen puutalo.

Aurinko laskee puiden taakse.

Vanha puinen silta.

Joki metsän keskelle.

Ilotulitus öisellä taivaalla.

Seuraavaksi kirjoitamme hyvistä tavoista käyttäytyä netissä.

Olisi mukava kuulla, mistä aiheista toivot meidän kirjoittavan.

Kirjoita toiveesi kommentteihin.

Vastaamme kaikkiin kommentteihin

Kommentit

Kirjoittanut Hiltsukka
8.9.2022 klo 13:50
Olis mukava, jos kirjoittaisitte lemmikkiaiheesta: eläintenhoidosta ja muista eläimiin liittyvistä asioista. Myös harrastusaiheesta kirjoittaminen ois hyvä aihe.
Kirjoittanut Digihautomon tiimi
14.9.2022 klo 16:55
Hei Hiltsukka, Kiitos ehdotuksistasi. Kirjoitamme näistä aiheista tulevissa blogeissa syksyn aikana.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.