Uni

Hei

Oletko ikinä kävelyt unessa, itkenyt tai nauranut unessa?

Minä olen joskus itkenyt unissani. Entä muut lukijat?

Vastaus

Hei

En ole kävellyt unissani. Mutta olen itkenyt ja nauranut unissani.

Voisit kysyä asiaa muilta lukijoilta Minun mielestäni -palstalla. Siellä muut voivat vastata suoraan sinulle.

Voit lähettää kysymyksen muille lukijoille lomakkeella.

Pääset Minun mielestäni -palstalle tästä linkistä