Pori mun bändin eka keikkapaikka

Moi Kerttu

Mun bändi vetää ekan keikan Porissa. Sieltä on hyvä aloittaa keikkailu. Ja Porista taas meidän bändi jatkaa Kuopioon ja niin pois päin.

Mitä sanot?

Vastaus

Moi

Ihan mahtavaa, onneksi olkoon!

Haluaisitko kertoa bändin perustamisesta Vernerin Blogataan yhdessä -blogissa?

Blogiin voi kirjoittaa mistä vain itselle tärkeästä aiheesta. Blogissa voi jakaa myös kuvia.

Voisit vastata kirjoituksessa esimerkiksi seuraaviin kysymyksiin:

  • Mikä bändisi nimi on?
  • Keitä bändiin kuuluu?
  • Millaista musiikkia soitatte?
  • Mistä sait ajatukset perustaa bändin?
  • Keneltä olet saanut tukea bändin perustamiseen?

Pääset Blogataan yhdessä -blogiin tästä linkistä

Voit pyytää bloggaamiseen myös apua, jos haluat.