Natalia kirjoittaa: Musiikkisuositus
Tervehdys Ystävät
Haluan suositella teille D White -nimisen laulajan musiikkia. Todella mukavaa diskomusaa.
Olen kohta vuoden verran kuunnellut häntä.
Mukavaa talven jatkoa kaikille!
Tervehdys Ystävät
Haluan suositella teille D White -nimisen laulajan musiikkia. Todella mukavaa diskomusaa.
Olen kohta vuoden verran kuunnellut häntä.
Mukavaa talven jatkoa kaikille!