Törkeä kirje
Minulle tuli eilen törkeä kirje.
Vastaus
Hei
Jos saa törkeän kirjeen, siihen ei kannata vastata.
Kirje kannattaa näyttää jollekin luotettavalle ihmiselle. Miettikää yhdessä, miten kirjeen kanssa kannattaa toimia.
Minulle tuli eilen törkeä kirje.
Vastaus
Hei
Jos saa törkeän kirjeen, siihen ei kannata vastata.
Kirje kannattaa näyttää jollekin luotettavalle ihmiselle. Miettikää yhdessä, miten kirjeen kanssa kannattaa toimia.