Varusteet huollettu

Pasin varusteet on taas huollettu.

Musta, kiiltävä satulavyö.

Musta, kiiltävä satula.

Kommentit

Kirjoittanut Jenni
27.2.2023 klo 16:56
Vau, kylläpä kiiltävät! Kuinka kauan kesti huoltaa satula?
Kirjoittanut Eppu
28.2.2023 klo 09:43
Jenni: Ei siinä mennyt kauaa. Varmaan joku 15 minuuttia suunnilleen.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.