Special Olympics -toiminta

Olen itse ollut tässä toiminnassa mukana jo ennen vuotta 1995. Eli pidempään kuin Tanja. Tunnen myös Tanjan. Ollaan oltu moneen kertaan samalla leirillä.

Vastaus

Hei

Onpa kiva kuulla, että olet ollut Special Olympics -toiminnassa mukana pitkään.

Haluaisitko kertoa kokemuksistasi Vernerin Blogataan yhdessä -blogissa?

Blogataan yhdessä -blogiin voivat kirjoittaa kaikki Vernerin lukijat.

Olisi kiva lukea lisää kokemuksistasi.

Esimerkiksi:

  • Miten aloitit Special Olympics -toiminnan?
  • Mitä lajeja harrastat?
  • Millaista toiminta on?

Pääset Blogataan yhdessä -blogiin tästä linkistä