Adonis
Adonis on syntynyt vuonna 2002. Sen säkä on noin 160 senttimetriä korkea.
Adonis on seurallinen hevonen. Se vaatii jämäkän ratsastajan.
Adonis osallistuu ratsastuskoulun tunneille useana päivänä viikossa.
Adonis on syntynyt vuonna 2002. Sen säkä on noin 160 senttimetriä korkea.
Adonis on seurallinen hevonen. Se vaatii jämäkän ratsastajan.
Adonis osallistuu ratsastuskoulun tunneille useana päivänä viikossa.