Kesän odotus
Minä odotan töistä pitkää lomaa!
Lomalla voin
- levätä
- kuunnella musiikkia
- katsoa itselleni mielekkäitä tv-ohjelmia
- käydä terassilla oluella
- käydä lenkillä
- käydä ravintolassa syömässä oman kihlattuni kanssa.
Sitten käyn Pöytyän kirkolla mamman ja papan haudalla. Vien sinne kukkia ja kastelen ne myös.
Meinaan nauttia kesästä.
Juhannuksena juon 3 olutta, grillataan makkaraa ja myös saunotaan.
Kesällä pitää olla varovainen, että aurinko ei polta ihoa ja että ei saa auringonpistosta. Helteillä on tärkeää juoda paljon nestettä.
Turku on kesäkaupunki, sillä siellä on erilaista toimintaa, kuten musiikkitapahtumia. Turussa on myös erilaisia nähtävyyksiä, kuten Turun linna, elokuvateatteri, teatteri ja musiikkitalo.
Lisäksi kesällä linnut laulavat, ruoho vihertää ja pääsee uimaan.
Uimarannalla mahdollisesti pääsee myös saunaan!
Toivotan kaikille blogin lukijoille hyvää kesää.
Terveisin, Petri