Uusien asentojen kokeilu

Hei!

Miten uskaltaisin enemmän kokeilla kumppanin kanssa erilaisia seksiasentoja? Kun en uskalla mennä kunnolla intiimisti sinne pippelin lähelle.

Vastaus

Hei!

Sinun kannattaa jutella asiasta kumppanin kanssa.

Voit kertoa, että sinua jännittää mennä intiimisti pippelin lähelle. Voit kertoa, että haluaisit kokeilla erilaisia seksiasentoja.

On tavallista, että uusien asioiden kokeileminen seksissä jännittää. Sitä ei tarvitse hävetä.

Asiasta puhuminen kumppanin kanssa vähentää luultavasti pelkoasi.

Muistakaa myös ehkäisy.

Tsemppiä!

Lue lisää seksistä: Seksi tuottaa nautintoa