Naisen löytäminen
Hei
Mistä löytäisin itselleni naisen?
Olisi kiva olla parisuhteessa naisen kanssa ja mennä vaikka avioliittoonkin.
Vastaus
Hei
Moni kaipaa kumppania ja parisuhdetta elämäänsä.
Yleensä ihmisiin tutustuu paikoissa, joissa itsekin viettää paljon aikaa.
Voi tutustua naiseen esimerkiksi
- koulussa
- työpaikalla
- illanvietossa
- ravintolassa
- kahvilassa
- harrastuksissa
- tapahtumissa
- netissä.
Jos et ole tavannut kiinnostavaa naista sinulle tutussa paikassa, kokeile jotain uutta. Käy jossain uudessa paikassa tai kokeile vaikkapa uutta harrastusta.
Järjestetäänkö sinun kaupungissasi Villiklubeja?
Villiklubit ovat hyviä paikkoja tutustua ihmisiin ja etsiä seurustelukumppania.
Jos sinua jännittää mennä uuteen paikkaan tai harrastukseen yksin, pyydä mukaan kaveri tai vaikkapa tukihenkilö.
Kun tapaat kiinnostavan naisen, mene rohkeasti juttelemaan. Voit jutella ensin vaikka säästä tai jostain muusta ajankohtaisesta aiheesta.
Tämän jälkeen voit esitellä itsesi ja kysyä naisen nimeä. Voit myös sanoa, että haluaisit tutustua naiseen paremmin ja kysyä hänen puhelinnumeroaan.
Jos nainenkin haluaa tutustua sinuun paremmin, voitte sopia uuden tapaamisen. Voitte mennä yhdessä vaikka kävelyllä, kahville tai keilaamaan.
Voit tutustua naisiin myös Vernerin kirjepalstalla. Voit julkaista palstalla oman ilmoituksen tai vastata muiden ilmoituksiin.
Jos lähetät kirjepalstalle oman ilmoituksen, kerro ilmoituksessa millaista naista etsit. Kerro myös vähän itsestäsi.
Tsemppiä!