Seksiä monen miehen kanssa

Olen harrastanut monen miehen kanssa seksiä, onko siitä haittaa?

Vastaus

Hei

Oletko itse halunnut harrastaa seksiä monen miehen kanssa?

Seksiä kannattaa harrastaa vain silloin, kun itse haluaa sitä.

Ketään ei saa koskaan painostaa tai pakottaa seksiin. Se on kiellettyä.

Seksiin ei pidä koskaan suostua, jos ei itse halua sitä.

Jos joku on painostanut sinua seksiin, juttele asiasta luotettavan ihmisen kanssa. Voit jutella asiasta esimerkiksi ohjaajan, tukihenkilön tai terveydenhoitajan kanssa.

Jos on useita seksikumppaneita, on tärkeää huolehtia ehkäisystä.

Kondomi suojaa seksitaudeilta ja raskaudelta.

Suosittelen juttelemaan seksistä ja ehkäisystä lisää esimerkiksi terveydenhoitajan kanssa.

Lue myös: Seksiä turvallisesti