Suuseksi sekä pippelin ja sperman maku
Miltä pippelin pitäisi maistua? Minun mielestäni pippeli maistuu hyvältä, kun tuottaa toiselle nautintoa.
Miltä sperman pitäisi maistua?
Oon ottanut suuhun kaverin pippeliä ja siemensyöksyjä. Spermaa en ole maistellut, mutta suuhun olen spermaa saanut.
Voidaanko nuolla toistemme pippeleitä ja pippelit koskettaa toisiaan. Ei voi tulla sukupuolitautia?
Vastaus
Hei
Jokainen kokee pippelin ja sperman maun omalla tavallaan.
Voitte nuolla toistenne pippeleitä ja peniksenne voivat koskettaa toisiaan, jos haluatte sitä molemmat.
Sukupuolitaudit voivat tarttua, jos pippelin ottaa suuhun ilman kondomia. Sukupuolitaudit voivat tarttua myös, jos pippelit koskettavat toisiaan ilman kondomeja.
Suosittelen siis käyttämään kondomia. Kondomi suojaa sukupuolitaudeilta.
Lue myös: Seksiä turvallisesti