Seurustelu

Hei

Mistä löytäisin itselleni naisen? Haluaisin olla naisen kanssa parisuhteessa.

Vastaus

Hei

Moni kaipaa parisuhdetta. Sen löytäminen ei ole aina helppoa.

Voit etsiä kumppania esimerkiksi Vernerin kirjepalstalta: Kirjeenvaihto

Voit tutustua naiseen myös esimerkiksi

  • tapahtumissa
  • harrastuksissa
  • töissä
  • järjestöissä
  • ravintolassa.

Esimerkiksi Villiklubit ovat hyviä paikkoja tutustua ihmisiin: Villiklubi

Kun tapaat kiinnostavan naisen, voit mennä juttelemaan. Voit jutella ensin vaikkapa säästä tai jostain muusta yleisestä aiheesta.

Tämän jälkeen voit kertoa naiselle, että haluaisit tutustua häneen paremmin. Voit kysyä, haluaisiko nainen lähteä kanssasi treffeille. Treffeillä voi käydä vaikka kävelyllä, kahvilla tai keilaamassa.

Treffeillä voi tutustua paremmin ja jutella myös seurustelusta.