Hyvää kesää!
Olen lomalla 3.8.2025 asti.
Voit lähettää kysymyksiä myös lomani aikana. Vastaan niihin lomani jälkeen.
Muista osallistua myös Hyvän mielen -kuvakilpailuun!
Alla on lista palveluista, joissa voit kysyä neuvoa tai jutella loman aikana.
Hyvää kesää!
Keskusteluapua netissä
Mieli ry järjestää nuorille ja aikuisille keskusteluapua netissä.
Pääset Mieli ry:n sivuille tästä linkistä (mieli.fi)
MIELI ry:n Kriisipuhelin
Kriisipuhelimesta saat keskusteluapua huoliin ja murheisiin.
Kriisipuhelimen numero on 09 2525 0111.
Voit soittaa nimettömänä ja luottamuksellisesti.
Puhelin on auki joka päivä ympäri vuorokauden.
Puhelun hinta on normaali matkapuhelinmaksu.
Kirkon Palveleva puhelin
Suomen evankelis-luterilaisen kirkon Palveleva puhelin tarjoaa keskusteluapua sekä henkistä ja hengellistä tukea.
Palvelevan puhelimen numero on 0400 221 180.
Puhelin on auki joka päivä kello 18-24.
Puhelun hinta on normaali matkapuhelinmaksu.