Päivä Possun kanssa

Kommentit

Kirjoittanut Pia
9.9.2025 klo 20:00
Ihania kuvia, ihana ystävyys sinun ja Possun välillä!
Kirjoittanut Anni
10.9.2025 klo 15:17
Possu on niin kiva kaveri. Sen kanssa on mukavaa puuhastella. Kiva, kun olet meidän matkassa mukana!
Kirjoittanut Ville Lehtonen
13.9.2025 klo 12:40
Hyvää syksyä sulle! Paljon valoa ja hymyä sulle Possu-hevonen. Niin hyvä kuva.
Kirjoittanut Ville
15.9.2025 klo 12:55
Hyvä kuva susta. Possu on niin hyvä kuvassa. Myös maisema on hyvä. Mikä hymy Eppu sulla! Koska tulee kuva punaisissa sadehousuissa. Hyvää syksyä! T. Ville

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.