Nimimerkki En jaksa enää kirjoittaa: Pyhäntä ei ole Vammaisystävällinen

Pyhäntä ii ole vammaisystävällinen paikkakunta.

Täällä isännöitsijä on jatkuvasti minun ja mieheni kimpussa! Nyt vei meiltä mattotelineen pois. Ja naapuri omii toisen mattotelineen ihan jatkuvasti.

Täällä saa koko ajan taistella. Minä en jaksa enää!

Koko ajan on keksinyt syitä.

Minulla on huono kunto, pääsen kyllä ilman apuvälineitä kävelemään.

Sukulainenkin sanoi: “Et sinä pahasti nilkuta”.

Myös kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa sen, että ihmisellä menee liikkuminen heikoksi. Myös näkö on mennyt huonoksi.

Mutta saa vain minua heikompaa ihmistä täällä kiusata!

Näin täällä Pyhännällä.