Penispumppu
Hei
Mikä on penispumppu?
Vastaus
Hei
Penispumppu vahvistaa peniksen erektiota.
Penispumppuja on erilaisia. Osaa käytetään käsin ja osa toimii moottorilla.
Lue lisää penispumpuista: Mahdollisuus nautintoon -opas
Hei
Mikä on penispumppu?
Vastaus
Hei
Penispumppu vahvistaa peniksen erektiota.
Penispumppuja on erilaisia. Osaa käytetään käsin ja osa toimii moottorilla.
Lue lisää penispumpuista: Mahdollisuus nautintoon -opas