Olet tässä:
 

Minäkin olen auttanut

Joskus kun hoitaja vie asukkaalle ruokaa, niin minäkin saan kaataa mehua lasiin. Yhden kerran sain viedä lasin. Mutta minua harmittaa, kun hän ei kiittänyt.

Vastaus

Hei

Onpa mukava kuulla, että sinäkin olet auttanut.

Joskus ihmisen voi olla vaikea kiittää, vaikka haluaisi.

Kiitos kun autoit!

Auttaminen on tärkeää. Siitä tulee hyvä mieli ihmiselle, jota auttaa. Siitä tulee hyvä mieli myös ihmiselle, joka auttaa.