Yökukkujia
Herään tosi usein näin maanantaisin jossain puolenyön aikaan. Tyttöystäväkin herää joskus.
Asumme eri paikkakunnilla, mutta suhde toimii moitteettomasti muuten.
Mistä tämä ”yökukkuminen” oikein mahtaa johtua?
Vastaus
Hei
Mukava kuulla, että sinun ja tyttöystävän suhde toimii hyvin.
En valitettavasti osaa sanoa, miksi heräät yöllä. Heräilyyn yöllä voi olla monia syitä. Esimerkiksi huolet voivat aiheuttaa heräilyä öisin.
Jos heräät aina maanantaiyönä, voiko heräily liittyä viikonlopun loppumiseen ja arjen alkamiseen?
Jos heräily on toistuvaa ja häiritsee päivittäistä elämää, kannattaa asiasta jutella lääkärin kanssa.