Miksi kukaan ei vastaa kirjeenvaihtoilmoitukseeni?
Moikka Kerttu, kukaan ei vastaa mun kirjeenvaihtoilmoitukseen, minkäköhän takia?
Vastaus:
Onko ilmoituksesi ollut pitkään kirjeenvaihtopalstalla? Joskus voi mennä aikaa, ennen kuin sopiva kirjekaveri löytyy. Jos vastauksia ei tule ollenkaan, voi myöhemmin laittaa uuden ilmoituksen.
Kannattaa lukea myös toisten ilmoituksia. Jos kirjeenvaihtopalstalla on jokin kiinnostava ilmoitus, kaveri voi löytyä vastaamalla siihen.
Onko Leija-lehti sinulle tuttu? Myös Leijassa on kirjeenvaihtoilmoituksia. Uusimman Leija-lehden voit lukea internetissä Issuu-palvelussa. Klikkaa Leija-lehden kuvaa, niin pääset lukemaan lehteä.