Olet tässä:
 

Voiko minulla olla ADHD?

Minulla todettiin lapsena 1980-luvulla MBD. Tämä diagnoosi ei enää nykyään ole käytössä.

Olen lukenut, että nykyään sen sijaan käytetään ADHD-diagnoosia.

Mistä saan tietää, että onko minulla sitä?

Vastaus

Hei

MBD-diagnoosi on tosiaan poistunut käytöstä.

Voisit kysyä asiaa lääkäriltä. Lääkäri osaa kertoa, mitä diagnooseja sinulla mahdollisesti on. Lääkäri voi myös kertoa, mitä ne tarkoittavat.