Olet tässä:
 

Tittelintuure kirjoissa ja sarjoissa

Hei

Onkohan se Tittelintuure esiintynyt jossakin muissakin kirjoissa ja elokuvissa kuin siinä Sherkissä?

Vastaus

Hei

Tittelintuure on vanha saksalainen satu. Satu on julkaistu jo 1800-luvulla.

Tittelintuure-hahmo on mukana myös monissa uudemmissa saduissa, elokuvissa ja sarjoissa.

Tittelintuure-satu on mukana esimerkiksi seuraavissa kirjoissa:

  • Walt Disneyn kirja Suuri Satuseppo. Kirja on julkaistu vuonna 1973.
  • Olipa kerran, klassillisia satuja. Kirja on julkaistu vuonna 1983.

Voit kysyä, löytyisikö kirjoja kirjastoista tai antikvariaateista.

Tittelintuure on mukana myös Olipa kerran -sarjassa kaikilla seitsemällä kaudella. Tittelintuure on yksi sarjan päähahmoista.

Tittelintuure esiintyy myös televisiosarjassa Winx-klubi.  Tittelintuure on mukana kuudennen kauden jaksoissa 22, 23 ja 25.