Juhannus lähenee
Juhannusta voi viettää eri tavoilla. Joku vaan kotonaan huilailee, toinen juhlii. Kertulle reipasta juhannusta!
Vastaus:
Kiitos! Oikein mukavaa juhannusta myös sinulle ja kaikille muille lukijoille.
Juhannusta voi viettää eri tavoilla. Joku vaan kotonaan huilailee, toinen juhlii. Kertulle reipasta juhannusta!
Vastaus:
Kiitos! Oikein mukavaa juhannusta myös sinulle ja kaikille muille lukijoille.