Olet tässä:
 

Voiko sota levitä?

Voiko sota levitä Ukrainan ulkopuolelle?

Vastaus

Hei

Venäjä on hyökännyt Ukrainaan.

Lähes kaikkien maailman maiden päättäjät tuomitsevat Venäjän hyökkäyksen.

Muut maat eivät halua osallistua sotaan. Muut maat yrittävät lopettaa sodan. Muut maat ovat määränneet Venäjälle pakotteita eli rangaistuksia sodasta. Näillä pakotteilla muut maat yrittävät lopettaa sodan.